
Setmana de la Ciència
Tenim el plaer d’informar-los que els dies 5, 6 i 7 d’abril s’organitzarà una “Setmana de la Ciència” per als alumnes del nostre centre.
Alguna de les activitats programades són:
Conferències:
- Manu San Félix, biòleg
- Jacinto Valderrama Díaz, enginyer agrònom
- Associació d’Apicultors d’Eivissa
- Joan Pereyra, veterinari
- Adrià Trimboli, inventor
- María Antonia Cardona, doctora
- Agrupació Astronòmica d’Eivissa
- Montserrat Viñals, doctora
- Sonia Palau, doctora
- Josep María López Garí, arqueòleg
Tallers:
- Fotografia, Josep Costa
- Camps magnètics, Jordi Pereyra
- Robòtica, David Solá Sánchez
- Plantes endèmiques de les Pitiüses, Néstor Torres
- Djs, Juan Moreno (música electrònica)
- Cuina molecular, María José Amengual (professora i bloguera gastronòmica)
- Formatges, Fina Prats ( Ses Cabretes)
- Agronomia, José Luís Juan Torres (enginyer agrònom)
Sortides:
- Homeopatia i estètica, laboratori farmàcia Joan Tur Viñas
- Laboratoris de la Fundació Julián Vilás
- Destil·lació, destil·leries Marí Mayans
- Observatori astronòmic de Puig des Molins
Activitats:
- Experiments científics
- Pel·lícules i documentals de caràcter científic
- Exposició de fotografia sobre el fons marí Pitiús al Saló d’actes
- Exposició al claustre de treballs sobre ciència i tecnologia
- Festa de cloenda el dia 7 d’abril a la qual queden tots convidats a partir de les 13’00 hores
- Festa per als alumnes, concert de música electrònica a càrrec del DJ Juan Moreno
- Homenatge a Sor Asunción, germana agustina de l’Empar, primera química de les Pitiüses, al saló d’actes






